2012年3月17日 星期六

chi chin!

星期一晚 (12-3-2012) 番薯嘔完, 都係要陪下佢, 睇下有咩發生,

我就睇書, 個時番薯就跳上我個肚, 好似無咩心機? 定係開左暖風機, 暖粒粒想瞓呢?



之後佢見栗子有所行動, 想玩, 番薯就係我個肚起跳..走人. ...嘩....用後腳起跳, 我個肚呀......

~_~''''

5 則留言:

  1. 做乜唔舒服?!

    佢咁輕磅, 算啦!!! 我成日比隻肥狗踩個肚腩.. 痛到呀...........

    回覆刪除
  2. Naruto & Ty,

    佢嘔係做完絶育第一二晩,唔知係米啲薬antibiotics, 跟住個晚我都無俾葯佢食啦!

    回覆刪除
  3. Cat:

    上星期三開始一切正常! =>

    回覆刪除