2012年3月9日 星期五

切波子

我已帶兩隻衰野去醫生度啦....今日5-6點就回家..有些少緊張啦.

多謝各位鼓勵!

7 則留言:

  1. 好緊張,等住今晚既消息!

    回覆刪除
  2. Cat:

    放心啦.

    我都有問姑娘, 2隻野要帶那巴, 驚佢地互LAM, 雖然佢地個傷口冇線位. 都要分開住一星期,

    而女仔, 我幫你問左, 會係肚位開刀, 有線位 我用個間醫院.

    =)

    回覆刪除
  3. 問佢攞番粒(堆)波子,儲呀

    回覆刪除
  4. Naruto,

    我都有貢既打算....hoho..

    回覆刪除
  5. 咁早閹佢哋?
    唔怕未發育就割, 明明可以生一副靚骨架, 冇咗雄激數, 就生到走晒樣?

    回覆刪除
  6. 瘋膏:

    佢地7個月大啦, 我怕佢地未閹會周圍痾尿.

    加上之前都係細房活動, 閹左後就可以出廳, 通屋走啦. 同埋, 我怕未閹, 會麻煩到我老豆.

    我都唔太擔心外形問題既! =)

    回覆刪除