2012年3月26日 星期一

將來

呢隻唔係番薯, 而係我上網睇到, 佢都幾似我家小孩.

不過, 呢位人兄真係堅肥...將來....番薯栗子...會唔會呢?

XDD

6 則留言:

  1. 唔好比佢肥成咁啦,多病呀

    回覆刪除
  2. Naruto:

    唔會呀.

    到時要佢地減肥就唔好!

    回覆刪除
  3. 嘩!肥到咁,我又唔覺得佢可愛。
    如果張相係真(無加工),貓貓好辛苦呀!

    回覆刪除
  4. Cat;

    我都唔會俾我家小孩變成貢, 我同佢地都冇好處!

    回覆刪除
  5. 一見到張相以為隻貓玩開相撲!!!

    回覆刪除
  6. Tyson:

    呢隻太誇張啦.

    我唔會俾我家小孩變成咁~~~

    haha

    回覆刪除