2012年3月18日 星期日

好啦.....

好啦...見你地做完手術, 番薯又嘔, 咁星期二 (13-3-2012)開罐頭雞肉俾你地食啦. 今次係每人一罐



PS: 我買開 APPLAWS罐頭, 不過自年頭已冇貨, 稱AGENT唔再入貨.

所以, 我遲下買雞柳蒸俾佢地食..又平D掛?!

8 則留言:

  1. 蒸雞柳係最平架啦! 一罐罐頭我當你十蚊, 一包凍鮮雞柳都係十幾廿蚊, 仲要食到好多餐, 同埋無咁多添加野, 對佢地應該好D

    回覆刪除
  2. Naruto:

    我已經開左房門啦,由星期5晚開始!遲下我會報告進度! haha xD

    回覆刪除
  3. Ty:

    星期六我蒸左一條雞柳,佢地都好中意!

    我買個包雞柳有二十條, $26, 有排食呀佢地! 因我一星期先一次!=)

    回覆刪除
  4. 我果兩個小朋友同大小姐都好鍾意食雞柳,好快就清晒,但係罐頭就舐埋D汁,肉就灘一排先食。天然D好呀!

    回覆刪除
  5. Cat :
    係呀!不過火煩啲囉,又要蒸又要撕!

    Wakaka XD

    回覆刪除
  6. 可以用較剪,剪到一條條/一片片,佢地食得好開心架。

    回覆刪除