2012年3月14日 星期三

絕育後....當晚

絕育後....當晚, 已自己除下喇叭......


~_~'''''

7 則留言:

  1. 無攪個傷口就由佢地啦! 帶住個喇叭好鬼辛苦既!!

    (但係我個仔好鍾意帶喇叭,一帶親就笑騎騎,古怪既小朋友!!)

    回覆刪除
  2. Ty:

    佢地好唔中意..我係佢地房, 佢地就扮野好舒服咁....我走左, 佢地就除左......

    所以我之前都有睇住佢地, 有冇LAM個傷口.

    有帶喇叭, 佢地LAM唔到, 不過又唔舒服.

    唔帶喇叭, 又怕傷口LAM到發炎..

    有時我都好煩! XDDD

    不過, 依家OK啦. 兩位波子位置開始收縮啦! haha XD

    回覆刪除
  3. 如果佢地唔舐就唔好帶啦。
    果時大小姐好鬼豬,帶住個喇叭唔識食野。

    TY:
    泰臣係咪覺得帶咗個喇叭好靚仔?嘻嘻!

    回覆刪除
  4. Cat:

    大小姐咁"善良"既? HAHA..佢餓都識申個頭去食掛? HAHA...

    不過, 我都曾經擔心過, 帶左喇叭, 貓喵個頭申唔到咁出食唔到野...又不過呢, 經我觀察,係唔會食唔到既..

    所以, 作為爸爸既我, 都多疑左!

    回覆刪除
  5. 觀察住啦,街貓(仔)去閹都係閹完即晚放,都無喇叭架啦,咁多隻都無事

    回覆刪除
  6. Naruto:

    就係咁諗囉,街貓都係天生天養!

    回覆刪除
  7. to chiseenjai,

    咁都應該好快無野架啦!!! 放心, 無乜要擔心啦!


    to Cat,

    係.. 因為要佢帶喇叭既時候, 我地就會好開心咁同佢講.. '哇,你好靚仔喎!' 然後佢就照單全收! 傻的!

    回覆刪除