2012年3月8日 星期四

緊張

2隻衰野, 聽日(9-3-2012)去切波子啦. 在下開始緊張啦!

5 則留言:

  1. 果時大小姐做完手術個可憐樣,真係淚在心裡流!
    如果小朋友做完手術返黎,我一定眼濕濕。

    不過,話晒都係小手術。放心啦!實無事既!

    回覆刪除
  2. Cat:

    我知架啦.

    不過,都係有D緊張..唔知點貢....

    雖然都係切粒旦旦, 好細粒, 都有少少驚...

    之後SEARCH, 佢地男仔都可能唔洗帶那巴.

    thank you!

    回覆刪除
  3. 我抬過好多隻去絕育架啦,好簡單,無事嘅,番嚟你陪佢多D,因為佢會好驚

    回覆刪除
  4. Naruto & Tyson:

    我知啦. thank you!

    我都有帶朋友的貓貓去DESEX, 不過都自己兩隻我就硬係緊張D..haha..

    回覆刪除