2012年3月16日 星期五

絕育後...我來不來都陪佢地, 我就睇書...

個時, 番薯就會跳上我大脾, 睇我做咩,
攪下呢樣, 聞下個樣...

最終, 都忍唔住, 要咬下書...


~_~'''''

4 則留言:

  1. 原來佢地都會發牙痕。

    回覆刪除
  2. Cat:

    兩位見咩都咬.

    我隻膠拖鞋, 我隻手啦, 佢地張床, 波啦, 咩都咬..

    仲要佢地換晒牙, 隻犬齒好長, 佢地成日咬我隻手, 不過唔太大力, 佢地咬時, 我唔會扯開..費時流血...

    仲有, 佢地LAM完我, 我一定洗手, 因我成見佢地LAM來LAM去...XD

    回覆刪除
  3. 係呀,要洗手呀,佢地lam patpat架

    回覆刪除
  4. Naruto:

    係呀..PATPAT & o者o者...XDDD

    回覆刪除