2012年3月29日 星期四

貪食

有晚我未瞓, 開左房門, 又食緊"亞婆鐵旦", 番薯可能聞到, 走入我房, 跳上床, 問我有冇得食...

衰仔, 有得食, 先上床陪我!  ~_~''''


7 則留言:

  1. Naruto:

    兩條衰仔, 有野食就喵喵喵, 係我腳邊轉圈...

    平時都唔多理我...

    唔知係米"仔", 冇貢痴身?!

    回覆刪除
  2. 咁咪好囉,佢唔細膽肯周圍走。

    回覆刪除
  3. Cat:

    唉! 佢地見我好似見鬼咁架?!

    動作大D, 都標走.

    有時我經過佢地身邊, 都要唔望佢地!....

    真係貓奴! XD

    回覆刪除
  4. 咁點解我隻仔咁痴身嘅?

    回覆刪除
  5. 佢地遲D無咁細膽,知你錫佢,知見親你都有野食,就會痴你架啦。

    亞妹初初成日"Fee"我,而家會跟住我,我郁手作狀拍落佢個頭都唔驚。

    回覆刪除