2012年3月12日 星期一

原來....

之前提過, 佢地房有窗簾+繩, 我已經卷起.

早兩日發現條繩已斷左, 有好多咬痕..haha



Updates: 星期日, 佢地早上食完糧, 我就離開一陣. ........E......之後發現地上有嘔吐物.....好多下. 唔知邊位. 當中有糧, 窗簾繩, 藍藍綠綠既奴線頭..我都冇擔心. 嘔晒出黎仲好, 唔好塞住入面!

Updates on 13-3-2012: 星期一晚上又嘔, 今次我肯定係番薯, 因佢喵我入房清潔, 係嘔吐物發現一粒粒冇咬既乾糧, 就冇其他野. 本身佢食野都快又急, 又可能係對ANTIBIOTICS敏感, 又可能我插個支餵藥棒太入, 令佢反胃 XD...所以依家兩個我都冇餵佢地食ANTIBIOTICS, 因都食左3日啦. 依家就等佢地自己好.

而番薯今早, 有痾有食...一切正常, 即係佢冇野塞入面(掛)...我都唔太擔心, 因我日日都有留意佢地!

5 則留言: