2012年3月19日 星期一

出監-第一晚

見上星期5 (17-3-2012) 開始暖, 決定提早放監.

第一晚, 我同老豆如常係活動, 我就扮無野 (心諗: 不知幾想佢地快D出房, 適應下環境)

晚上9:00多, 第一位出場既係...栗子...



 


 



佢竟然先入我房, 就係眼見左邊個間..

而番薯就呢埋....! 估唔到呀..我都!

8 則留言:

  1. Naruto:

    只有栗子來來回回, 佢房+我房.

    番薯就KEEP住呢埋係佢間屋! XD

    夜晚我地瞓晒熄晒燈, 佢兩隻野先出動去廳, 周圍貢.

    我開門瞓, 聽到佢地LOR. 又來不來出去睇下有冇咩危機動作.

    我都好緊張呀.其實! =P

    回覆刪除
  2. 即係夜晚出黎又圍跳?
    咁朝早呢?係咪兩個都係自己房呀?

    回覆刪除
  3. Cat:

    係呀!夜晚先出嚟!

    日頭就呢係佢地間屋!

    屎都疴少左!

    回覆刪除
  4. 哈哈, 好攪笑呀, 好彩佢地2 個可以互相扶持~等下啦, 遲D 會大膽D o架啦~

    回覆刪除
  5. 過幾日熟習咗就會隨時走出嚟, 到時可能...攪亂檔。

    回覆刪除
  6. Ayclui:

    係呀. 個時我一次過收養2兄弟, 都係想佢地有伴.

    好似今次, 栗子先出房, 周圍貢.

    而番薯就2仔底死跟.

    佢地如果驚驚地, 就痴埋一切瞓, 唔錯呀!

    回覆刪除
  7. 瘋膏:

    佢地自上星期5已出房啦. 都係夜晚先出.

    我同老豆動作大D, 佢地都即閃入房.

    我又唔太擔心佢地唔出, 因養佢地都十幾廿年, 遲下佢地大個左, 想佢地呢埋係房都難!

    都係用時間適應! =)

    回覆刪除