2012年3月1日 星期四

佢冇未忽視架

除左我同栗子玩, 我都有同番薯玩架...經常啦!

6 則留言:

  1. Naruto..:

    wakkaka XD..個時開始病啦嗎...!

    XDDD

    回覆刪除
  2. 玩得好斯文呀!
    同我個兩隻牛王妹真係...........

    回覆刪除
  3. cat:

    番薯唔斯文, 個野佢攰掛? 先瞓係SOFA渣.

    平時2個衰仔, 玩到 bee li pang lang! 成地報紙碎, 貓砂, 依家我只有默默去清潔架!

    haha!

    回覆刪除
  4. 有好多 番薯和栗子的 video 播!


    哈哈哈!我是由 CAT 處游過來的!

    回覆刪除