2012年3月20日 星期二

出監-第二日

出監-第二日, 即是上星期六 (18-3-2012)

上一晚, 我就開門瞓覺, 就由佢地自由活動, 星期六早上, 發現廳中物品一切如常..乖WOR.

佢地冇去攪神台D杯杯碟碟, 又冇入廚房, 因為,

1. 我係神台D杯中, 放左VINEGAR + 水, 神台有3層, 每層都有. SUPPOSED個D杯係放茶/酒, haha

2. 廚房門口就放3包橙皮 + 關門....


我起身經過, 見栗子係佢間屋休息..番薯呢?

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.




貓貓真係好特別 (sorry to those dogs / other pets lover, as my kittens' dad, this is how i feel! haha), 我以為栗子會呢埋先, 番薯會係第一個出房, 點知又相反!

11 則留言:

  1. 自己放自己上神檯-自抬身價喎!

    回覆刪除
  2. Quincy:

    佢係高過神位....

    今朝都係個度...攪到老豆唔敢開窗淋花!

    一_一''''

    回覆刪除
  3. 所有寵物既主人都覺得自己果隻係最特別, 無問題喎!!! 哈哈!!

    佢地唔鍾意醋味架?!

    回覆刪除
  4. Ty:

    我上網查過, 貓貓係唔中意橙皮, 醋味, 我都係試下.

    到現時為止, 呢D都仲WORK!

    回覆刪除
  5. Cat:

    我老豆先話佢係「神台貓」

    一_一"

    回覆刪除
  6. 搵到個好位喎,點跳上去架?

    回覆刪除
  7. Naruto:

    個神台係窗邊, 番薯沿住貓網爬上.

    回覆刪除
  8. 有謂:神檯貓屎!

    有冇爬高去 check 一 check 呢?


    I am skeptical

    回覆刪除
  9. Space:

    無呀!等我check下先!

    回覆刪除