2012年3月5日 星期一

有進步

栗子有進步啦, 唔再太太蛇KWER.

依家佢都要係佢間屋, 先有安全感, 摸佢耐D就反肚, 咬我, LAM我.

上星期6, 我坐佢格離, 佢都敢行出黎, 不過都係沿住牆邊行去TOILET, 再行番去佢間屋.

起碼, 佢知我冇傷害性.

我認, 有時我同番栗玩, 都癲得濟, 栗子可能見到咁既情況, 都唔敢太輕舉妄動!

所以呢, 做僕人如我, 都要有D耐性既! 唔可以太急進呀~~~~

6 則留言:

  1. 多D用手餵佢地食嘢會唔會好D?

    回覆刪除
  2. 星若:

    我來不來都餵小食, 我都試過用手餵小食俾栗子, 佢都唔肯, 一定要放係地下.

    總之, 我抱住栗子, 佢就唔自在.

    我都唔強求架! haha

    回覆刪除
  3. 哈哈,佢地都係鐘意瞓屋頂!

    慢慢黎啦!實有進步既。
    第二個佢地驚唔驚架?

    回覆刪除
  4. 呢幾日都暖, 佢地就會瞓係屋頂.

    不過下星期又凍番, 煩!

    回覆刪除
  5. 有時我同番栗玩。。。番栗喎,呵呵

    回覆刪除
  6. Naruto;

    番栗<---又通WOR. haha..

    我意思係番薯...有時我好癲...同佢玩到, 個野佢都即走! haha

    回覆刪除