2012年3月6日 星期二

冇胃口?

之前有講, 2位大食左.

不過呢幾日又食少番WOR.

即係想點呢?

熱? 定係"星期6之後"後群症? 因每星期6都食罐頭架? 如果係, 我都唔會改呢個HABIT, 唔想寵壞晒!

6 則留言:

  1. 我覺得有可能架。
    之前小朋友頭一兩次食維他命膏時都係咁。
    肚餓都唔食野仲嘔添呀。依家定時定候,知我返黎先有得食就肚餓時肯食貓餅。

    回覆刪除
  2. 我隻係垃圾桶,唔會有食剩

    回覆刪除
  3. naruto:
    會唔會達仔之前食唔飽有陰影?

    回覆刪除
  4. Naruto;

    定係你放得少糧?

    CAT既解釋都成立.

    我兩隻野都係, 一時時食晒!

    回覆刪除
  5. 我放得少糧?放一滿dou佢都照清呀,叫我點敢放咁多

    回覆刪除
  6. Naruto,

    遲下佢變肥仔LOR!!!

    xD

    回覆刪除