2012年3月30日 星期五

又進一小步

星期一晚 (26-3-2012), 栗子出左房, "得"起茶几底, 睇下我地做咩...



依家好好多架啦. 佢起碼係我腳邊都唔會跑走, 我都可以行來行去..不過呢..唔可以同佢有眼神接觸!  ~_~''''

9 則留言:

  1. Cat:

    係架.

    有時我都心淡, 好似想放棄貢. 即係, 栗子都唔痴我, 我係佢身邊, 一陣佢就要標走, 好冇安全感. 唔知係米上次打佢打得金得渣, 記仇?

    依家番薯都係架. 唔俾抱架!!!

    不過又諗, 同佢地相處, 都十幾廿年, 都唔急得一時啦!

    回覆刪除
  2. 餵佢地食野呢?係咪會走埋嚟?

    回覆刪除
  3. Naruto:

    餵糧, 番薯就會走埋黎。 而栗子就要等我走開佢先去食。 

    如果餵雞柳,兩個都會標出黎,喵,係我腳邊兜圈。。。。。。。。

    回覆刪除
  4. 可能真係上次打得佢好痛,嚇驚咗。

    仲有大把時間,慢慢同佢接觸多D俾返個好印象啦!

    不過呢,我養大小姐咁耐佢都唔鐘意我抱架,幾秒就要落地,佢砸住我又好地地喎!

    回覆刪除
  5. Cat:

    栗子由入屋個下, 佢都驚驚地我.

    打後, 都係驚.

    個次打真係金架....i am sorry to him! ><

    所以依家我自己受番, 日日同佢地玩..花既時間係多左..

    所以我米成日講, 打5秒, 可能要5個月時間先TUM番....~_~'''

    回覆刪除
  6. 餵雞柳時試下摸佢頭頂,睇下會唔會慢慢埋到身

    回覆刪除
  7. 慢慢黎啦.. 有時D野唔急得...同埋動物都佢地本身既性格既...

    回覆刪除
  8. Naruto:

    餵雞柳我都摸到佢地!我由佢地自由發展啦!

    Tyson:
    就係囉!我都唔急啦!遲下佢地好痴我時我又可能投訴!xD

    回覆刪除