2012年3月22日 星期四

出監-第三日(晚上)

出監-第三日(晚上) 19-3-2012 星期日.

又係晚上9:00多. 因我地食完飯, 只會開一盞廳燈, 又係栗子先出場....番薯先敢跟住出!







番薯望住我,做咩呢?

栗子呢?

入左我房 lu!


6 則留言:

  1. 即係你喺廳佢地就唔出喎

    回覆刪除
  2. Naruto:

    (算)係啦!

    我地行過, 動作大少少, 佢地都標番入房,

    就係等佢地習慣下間屋係有人活動.

    依家都好好多架啦.

    回覆刪除
  3. 過多幾日佢見無人鬧佢地,一定會過黎搵你既。

    回覆刪除
  4. Cat:

    已過左7日架啦. 日日都有進步, 我都唔急.

    佢地活動範圍都大左.

    如果我係SOFA< 栗子就望一望我先, 之後就標去另一邊周圍聞!

    回覆刪除
  5. 咁蕃薯呢? 佢淨係探頭望下你,又走返入自己房呀?

    回覆刪除
  6. Ty:

    個下佢見我冇動靜, 就跟栗子入左我房, 聞下聞下...

    無野玩, 又走番入自己房!

    hoho

    回覆刪除