2012年5月24日 星期四

PhotoHunt

唔叫佢都唔擰個頭...




8 則留言:

  1. 咁咪好囉,識聽自己個名

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實佢地都唔知佢個名, 我估...HAHA

      我叫佢個野, 只係, "喂~~~~~~~~"...

      貢LOR! XD

      刪除
  2. 起碼有些反應,
    not just ignoring YOU!

    回覆刪除
    回覆
    1. "喂" 個野, 我係用好沈既聲調,

      不過, 我地成日有眼神接觸.

      栗子成日睥我架....貢我就 "向佢斬眼,慢慢貢, 2秒後先開眼", 上網/讀心人稱呢個動作, 係同貓貓講"我愛你" OR 示好...haha..

      唔理真唔真, 照做!

      刪除
  3. 蕃薯係咪以為你鬧佢呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 都唔係呀? 我都唔係成日鬧佢地, 有時要渴下佢地, 唔好過火!

      刪除
  4. 對貓嘅高竇,真係又愛又恨,哈哈~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 有時佢地攪到我好精神病.

      一早就喵喵喵我, 好FRIEND咁, 夜晚就唔睬我!

      wakaka XD

      刪除