2012年5月26日 星期六

紅野...

上星期有晚, 發現番薯右耳前面, 有達紅野. ....EEEEE? whats that?

即時帶個喇叭先, 第朝去睇醫生.






又....第2朝, 出發前, 放個袋, 等佢適應下...個傻仔好奇,以為有野玩, 米跳入去LOR.

好啦..又要出發啦..一想拉拉鏈, 條友又跳走...




我出發前, 栗子一路陪住番薯, 佢知我要帶番薯出去....WoooWooooWoo...好安達!!!!


11 則留言:

  1. 回覆
    1. 係呀!呢單野係成個星期前!搽左葯膏,依家都7788

      刪除
  2. 咁都睇醫生,醫藥費驚人囉

    回覆刪除
  3. 真係富有人家,之前大小姐都有咁既情況,但係我知佢果時仲細,鐘意周圍捐,知佢點整損,所以無帶佢睇醫生呀。

    回覆刪除
    回覆
    1. 大人,YUN WONG 呀!唔係富貴呀!我第一次見,以為係發炎個啲,無經驗,先去睇醫生呀!大人!

      XD

      刪除
  4. R損左都唔使睇醫生, 我而家有時見阿臣損左少少或者有D皮膚敏感, 都係幫佢搽神仙水.. 都幾有效.. 唔使次次睇醫生既~~ (最好笑我見狗友隻腳損左,屋企無人用既藥物,都用神仙水,結果..好返哂!)

    動物神仙水
    http://store.vetericyn.com/index.php/wound-infection/vetericyn-wound-and-infection-16-oz-trigger-4.html

    回覆刪除
    回覆
    1. 初時我唔知係R 捐,米睇醫生求個安心!

      神仙水,貓貓都用得架?等我買支看下門口先!

      Thank you! ^_^

      刪除
    2. 係呀..貓都用得架!
      有分GEL同液體裝...好似水狀果隻係食左落肚都無問題,所以我買左液體裝.

      刪除