2012年5月8日 星期二

咩事呀?

佢地好多時都係一齊瞓, 遲下再大D熱D,就各顧各LU



6 則留言:

  1. 回覆
    1. 少少啦. 不過我又好醒瞓. 如果佢地係房, 實玩到癲.

      如果係房, 我又要擺個貓廁所係我房..

      即係, 好多野我要煩!XDDDD

      刪除
  2. 擘大口, 咁暗, 似恐怖照片....
    (請唔好嬲)

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔會嬲, 只不過我係用IPHONE映, 又冇開FLASH, 張相米好多NOISE!

      大叔佢地都有講過!

      kaka XD

      刪除
  3. 佢地打呵欠,我最鐘意伸隻手去摸佢地D牙,佢地打唔到,就會不停咁繼續打。
    好變態呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我有好多佢地打呵欠既相, 有次貢O岩佢地打呵欠, 我又聞到..個口臭到呢...!

      刪除