2012年5月15日 星期二

早晨

有早..我係梳化飲咖啡, 番薯就HIGH我身, 抖下....

我想摸佢呢....佢又走啦!!!!

~_~'''


8 則留言:

  1. 咁耐都唔見栗子,出左trip呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都發覺上幾個POST, 係冇栗子.

      but, FYI, 栗子係唔痴我架..一定要離我2尺..... wuwuwuwuwu =_(

      刪除
  2. 回覆
    1. 咩? 佢已經背住你, 都睇到?! XD

      (eyeball-rolling....rolling...and rolling! XD)

      刪除
  3. 之前都好地地伏係你度架,仲乜依家又咁細膽。

    回覆刪除
    回覆
    1. 你指番薯? 佢OK架..我做咩, 佢都唔大反應.

      反而栗子都係貢..好sensitive.

      刪除