2012年5月1日 星期二

阻住晒.....

夜晚出O黎行動, 兩位公子好鍾意睇電視.......

有時仲會LAM個畫面!!! ~_~''''



老豆見到, 就講: "SHHHHHH....唔好阻住.....SHHH SHHHH!!!"


6 則留言:

  1. 哈哈... 應該同佢地講.. "坐咁前,壞眼呀!"

    回覆刪除
    回覆
    1. 我老豆就係唔識講,米係咁shhhhh 囉!xD

      刪除
  2. 叫佢黎梳化一齊睇,家庭樂啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我老豆係梳化, 佢地唔會上黎.

      只有我, 而佢地又熱左身, 就上我度啦.

      栗子就坐另一邊, 我可以慢慢APPROACH佢, 摸下.

      番薯叫佢, 佢都會呢上我度! =D

      刪除