2012年1月12日 星期四

Close Up

我家小孩開始過著平淡既生活, 食飽就瞓, 瞓醒就玩, 玩完再食....食飽就瞓.....

所以呢, 我都會每日一拍!



用IPHONE, 無用閃光燈. 呢張相, 有D鬼異! 

5 則留言:

  1. Naruto,

    都係用IPHONE, 我有olympus XZ-1, 可以試下. 有PET MODE, 不過在下攝影技術一般! haha

    回覆刪除
  2. 你架相機有無得轉iso,暗嘅地方改1600會影得好D

    回覆刪除
  3. 我好明白你感受!佢地唔瞓覺我想影清佢地個樣都好難。

    大叔:份享下你D技巧好喎!

    回覆刪除
  4. Naruto,

    應該有得轉ISO, 可以一試!!!

    等我SET定TRIPOD試下先!

    回覆刪除