2012年1月19日 星期四

第二針

2個小孩今日打左第2針啦. 安心又多左.

番薯都換緊牙, 佢重 2.7 kgs

栗子就 2.4 kgs

都重左好多呀.


栗子訓到唔見左隻左眼, 好舒服咁WOR?!
------------------------


憂鬱的番薯
-----------------------



栗子俾我既"愛的印記", 個野都好痛...不過, 正如網友CAT所言, 佢開始信任我啦!

4 則留言:

  1. 佢咬你,你仲乜唔縮手呀?雖然貓貓有時肉緊咬人都係愛你既表現,但係佢咁大力好好過喎!佢再大力D你就流血架啦!

    回覆刪除
  2. Cat,

    知道呀!如果真係痛,我會叫停!

    反而我怕佢咬我即時拉開,仲容易流血呀!

    回覆刪除
  3. 你咬番佢,佢咪唔敢咬你囉,hehe:)

    回覆刪除
  4. Naruto:

    咬?唔係呀化?

    錫佢地,我都係作狀架渣!hahah

    回覆刪除