2012年1月6日 星期五

新野! (對我黎講)

直擊報導今早情況:




執拾過程, 我冇為意栗子, 只係見到番薯靜靜坐係度, 佢好似知佢(地)奶野? 不過, 我都冇發嬲, 貓貓係周圍跳, 玩, 佢地唔玩, 我地仲驚?!


EEEEEE? 栗子呢? 我即時檢查個窗, 冇開呀? 冷氣機隔離塊玻璃 , 冇爛? 即係栗子都係房啦..貢我都放心D., THEN, 我就知栗子係邊啦.



||
||
||
||
||
||
||
||
||
||
||
||


                                   


ALLLLLL....係櫃頂!

好啦. 呢件事係好. 因我可以TRAIN UP 我既EQ.


2 則留言:

  1. Naruto,

    我估都係爬窗網, 上冷氣機位, 再跳過去.

    下一篇俾個圖你睇下.

    放心啦, 我都檢查個窗網, 都好牢固!

    =)

    回覆刪除