2012年1月17日 星期二

捉到正一正

之前提到番薯栗子爬上層架,櫃頂, 前2日俾我捉到正一正啦!



琴日整鬼大番薯! haha

6 則留言:

  1. 佢地好似肥一又大隻左喎,我諗大隻過我兩個小朋友。

    真係唔明到底有咩好爬呢?唔通對貓貓黎講好好玩?家姐都好鐘意爬窗,不過而家轉左鐘意爬門。真係其怪。
    其實番薯都好乖喎,我都有次用包蘋果用果d網包住家姐個頭,佢一手就扯甩左啦,跟住就追住我黎咬。唉!正一牛王妹!

    回覆刪除
  2. Cat:

    係呀, 佢地整體表現OK, 我都唔會仲佢地.

    以前我會打. 不過有次打到栗子哀嗚,攪到佢驚左我. VERY SORRY 個時我又敏, 佢地又唔食藥.

    所以依家我只會抽佢地背隻離開現場, 等佢地知道囉!

    爬都係佢地天性, 我叔叔哥哥去我屋企見到D貓網, 呀支呀左, 我都唔理, 因為裝貓網, 2哥都嬲左我, 呢個又係另一個故事, 我想講, 裝貓網係必須, 除非我地唔想養! 一養就要有安全環境! =)

    回覆刪除
  3. Naruto,

    我同老豆住!兩個哥哥有佢地自己既屋企!

    依家番薯栗子間房就係2佬以前既,唔知係米呢個原因而嬲左我?佢見到貓網已經發火架啦!又貢又貢!

    唉!說來話長!

    回覆刪除
  4. 你肯安裝貓網真係好有心, 咁就唔怕佢哋跌落街。
    唔好大力打呀,輕拍屁股就得, 佢哋只係小朋友, 唔係人, 受唔住你(仲要係男人)度力, 會打傷佢哋。

    你整鬼佢揾衫仔矇頭, 但佢又唔識除, 好攪笑。

    回覆刪除
  5. 瘋膏:

    係呀!我養佢地之前都考慮左好幾個月!一係唔養,一養就盡心盡力!

    依家對我嚟講,貓網係必需!可能影響屋企內觀,但安全為上!可能係內觀佔房問題,而2佬嬲左我,但我唔理啦!大家成年人,做每一樣野係有目的!加上,佢已經唔係度住,我完全唔同意佢嬲(囖)

    Btw,依家我冇打!只會抽起佢地離開現場!=)

    回覆刪除