2012年1月11日 星期三

合照

差不多每日一拍, 映映下, 都好多合照!



4 則留言:

  1. 蕃薯同栗子邊個奀皮D架?

    回覆刪除
  2. Cat:

    兩個都一樣貢奀皮, 只不過, 我係度, 栗子就唔敢出黎, 番薯就走上我身.

    我一出房, 佢地2個就玩到 bang bang pang pang!

    btw, 我朋友隻大小姐(10歲), 今日去左睇E生, 傷風AGAIN. 洗左 $1100啦..又!

    回覆刪除
  3. 不過,佢地奀皮都好, 即係生猛健康, 我都開心. 依家幫佢地收拾執野, 我都唔嬲, 反而開心架!

    回覆刪除