2012年2月27日 星期一

成長!

在下過去兩星期感冒, 沒有能力更新網誌. 加上又冇映相. 所以冇咩新料可報.

網誌冇相, 真係無吸引力, 呀何?

我家小孩好好呀, 健康, 食得, 瞓得, 痾得.

9/3/2012 就約左去做DESEX, 屆時, 佢地就可以自由自在係我家任何角落活動.

我相信番薯是可以, 佢太8掛啦. 依家係房, 都玩都癲左.

栗子, 就要睇定D, 因有人既地方, 佢都驚, 都呢埋, 就算係我, 想去見佢, 我都要俾隻手佢聞一聞, 知係我, 佢先定D.

8 則留言:

  1. 好緊張呀!唔記得有無問過你,佢地一齊去定分開去呀?我都唔知點決定好,一齊佢地有個伴,但係我又驚我Handel唔到。

    回覆刪除
  2. Cat:

    我2個一齊去, 我貪方便.慳時間.

    我個人好心急, 想快快攪掂! :D

    回覆刪除
  3. 佢地係咪會乖乖地自己入袋架。
    我上次捉佢地去打針,搞左半個鐘先掂。
    好彩醫俾我延遲喳。

    回覆刪除
  4. 慢慢一定肯通屋走嘅

    cat,如果要幫手請出聲喎

    回覆刪除
  5. Cat:

    第一次, 佢地好願意, 因好奇, 又未出過街. HAHA..

    第2次+之後, 我會抱起佢地, 捉實後腳, 將個籠棟直, 直接將佢地由高而下, 放佢地入去.

    如果唔係貢, 佢地用腳頂實到門個籠架!

    haha

    回覆刪除
  6. Naruto:

    其實都係, 急都唔黎.

    相反又諗, 栗子唔痴我都好, 我有多D自己時間..HAHA..

    我已經有好多幻想,佢地出左廳既活動啦! 即係好理想化個D. 而現實佢地又可能唔理我, 自己玩自己食! xD

    回覆刪除
  7. 我捉得一個入去,捉第二個放入去時第二個就跳出黎,果半個鐘不斷重覆......不斷重覆......

    回覆刪除
  8. 大叔:
    放心!要幫手我會大聲叫救命架啦!

    回覆刪除