2012年2月8日 星期三

開罐頭

我每星期6 / 日先開一次罐頭, 我一拎起, 番薯已經長~~~~~~而栗子不嬲都係含蓄, 只會眼望望, 不過依家佢都走出來待食啦!



6 則留言:

  1. 我D小朋友唔係好食得罐頭,食完會痾爛屎呢!但係又食很好開心過喎。

    回覆刪除
  2. EEEEE? 我又冇留意佢地有冇痾爛屎WOR?! 有時好靚一條, 有時一粒粒。 XD

    整體都係靚既。 

    而罐頭,我用 Applaws, 聲稱天然, 雞肉,TUNA, 都成 $13/罐.

    所以都係一星期一次, 都好金下! =_='''

    同埋唔想我家小孩食到咀叼!

    回覆刪除
  3. 我過去三週因為餵藥,每朝都餵一匙礶頭,達仔鍾意到癲

    而家唔使餵藥。。。無得食

    回覆刪除
  4. Naruto,

    達仔肯食有藥既FOOD< 米算好, 下次佢唔會架啦. 好精架.

    另 Royal Canin 有隻FOOD 係叫RECOVERY, 要係E生先買到.

    如 (TOUCHWOOD)達仔病, 唔肯食野, RECOVERY FOOD 可以看下門口!

    回覆刪除
  5. 我都係餵Applaws 罐頭BB糧呀。但係佢地食完就欄屎。所以我無試過第二隻啦!
    我覺得佢地鐘意食罐頭多過餅餅囉。

    回覆刪除
  6. Cat:

    我買APPLAWS既成人罐頭, 雞肉係用清水浸, 一條條, 都天然下.

    你可以一試!

    回覆刪除