2012年2月28日 星期二

1 > 1.5 > 2

從前1兜

前2個月1.5兜

從今天開始, 2兜/每人....乾糧啦...

昨晚回家發現, 我家小孩吃完整兜乾糧, EEEEEE? 即係唔夠食, 大個仔啦WOR!

PS: 兜- 用罐頭量度! <- i just used a can to fill up the food! i find this chinese clause got grammatical mistakes? 點講好?

4 則留言:

  1. 我見有d貓餅個包裝袋度話用糧杯,有d又包埋個杯,好似電飯煲裡面果個呢。
    但係我無糧架。見佢地差唔多食晒就比d新既落去撈均佢。

    ps:原來你外國人黎架?!

    回覆刪除
  2. Naruto:

    就係LOR. 琴晚發現, 成兜糧食晒? WOW...開始大食...開始肥.HOHO

    回覆刪除
  3. Cat:

    唔係呀, 在下中文會考E....XD 緊緊合格, 真的不好.

    就是個句, 諗極都寫唔好LOR!

    而個量杯, 我係用個空罐, 等自己有IDEA佢地食幾多呀嗎..! xD

    回覆刪除