2012年2月3日 星期五

打呵欠~~~~~


1. O岩O岩起身
.
.
.
.


2. 打個咸露先!
.
.
.
.


3. 唔洗驚, 栗子只不過係申個懶腰, 唔係午夜凶鈴. 個下我冇打算影相, 只不過係唔覺意HIGH到影相制, 張相OUT FOCUS而已! XDD

4 則留言:

  1. 若果佢爬出黎,唔駛佢追住我,我都會自動痴埋去。

    回覆刪除
  2. Cat:

    栗子唔會自動跑上我度, 個刻佢只不過申手打咸露, 我CHECK番IPHONE, 先知有影呢張相! haha XD

    而番薯就自動自跑上我大比, 有一隻痴我, 都夠啦. 如果2隻都喵喵喵,又痴, 真係死火啦我..!

    回覆刪除
  3. Naruto,

    栗子依家好好多啦. 我係度, 都肯行出黎. 有進步!

    回覆刪除