2011年12月5日 星期一

傷風 again & 嚇死

栗子上星期5/6狂打SNEEZE, 所以星期日再帶佢睇E生. 要食多一星期藥...唉...真係心痛.

另外番薯唔可以同栗子住同一個大籠, 我就由佢係細房自由活動. 琴日我開門入去時, (我好小心架啦), 個衰仔走左出廳, 佢周圍走, 最終呢係電視櫃角落...我米由佢LOR. 佢初時都有MEOW, 一陣之後就冇MEOW, 我米搵佢, EEEE...唔見左既,個時, 咩門都關晒, 我去廚房睇下, 個貓網開左少少既? 死火, 唔係呀華? 周圍搵, 搵呀搵, 開始驚啦...搵左成10分鐘都冇...

個衰仔原來呢左係電視櫃底, 原來個度有個細LONE, 貢我米扯佢出黎, 打佢個頭幾下. 鬧佢, 真係嚇死我.

之後我放番佢入房, 佢用"好SORRY"既眼神望住我...我真係驚架.....



















下次都要再再再小心D...

亦都要再訓練下佢地適應個大廳新環境!

2 則留言:

  1. 貓仔細細周圍走,匿埋左真係好難搵。有時見到佢又唔敢大力捉,驚整到佢,又怕嚇到佢失失慌,以後唔敢出黎。
    栗子無咩事嗎?係咪傷風呀?如果驚佢一隻唔夠暖可以用毛巾包住個暖水袋比佢,係個籠放條毛巾都會暖好多架。
    番薯都無咩事嗎?係咪好返晒啦?

    回覆刪除
  2. Catherine,

    栗子傷風, 所以睇多次E生,好多痰.

    而番薯就冇事, 周圍跳.

    而房間都可以, 我已用大毛巾包住大籠, 有晚開左暖風機, 開左一晚, 第2晚冇開, 就出事.

    佢地都可以, 希望食埋一星期藥, 就同佢地去打針!

    回覆刪除