2011年12月7日 星期三

寂寞 之外篇

之前提到, 栗子要困大籠, 所以番薯一個係房活動.

可能太悶啦. 琴日我又夜返, 佢終於忍唔住跳上屠架, 搵食.

OH...琴晚一入房, 就見到一地紙碎, 個食物DULL係地...


















不過, 我都冇BLAME佢, 因我知佢悶...

等我下一篇畫個房間透視圖, 你地就知佢跳到幾遠幾高!

3 則留言:

  1. 都要鬧架,跳慣你就煩啦

    回覆刪除
  2. 小朋友都係未定性,成日札札跳。有時佢地玩到癲晒,掃晒D野落地。我大聲話"曳曳",佢都知錯。

    回覆刪除
  3. Naruto:

    係, 下次一定會.

    Catherine:

    如果我話佢, 大聲D, 佢地都知!

    回覆刪除