2011年12月1日 星期四

紅眼














番薯隻眼仲有少少紅. 如果係10級, 依家仲有2級. 唔滴眼藥水/眼膏就唔紅, 一滴, 可能係化學反應, 就紅番D.

3 則留言:

  1. 義工姐姐之前有講, 好似係感冒細菌入脈..(好似, 我冇咩記性XD) 所以今日我再問義工姐姐, 要再去睇下E生.

    由佢地番我屋企至依家, 已10日,隻眼都好好多架啦.

    初時我要餵藥,滴眼水,搽眼膏, 太多STEP , 真係好MESSY. 咩方法捉實佢都用過, 用大脾夾實, 洗衫袋, ...最終都係用條大毛巾最好. 依家捉實佢時, 都乖左. 定定俾我滴眼水,搽眼膏...

    做人父母, 真係辛苦...XDDD

    回覆刪除