2012年4月3日 星期二

上床 xD

有晚番薯跳上我張床, 又係得左係度.

睇下我有咩行動, 我一郁, 又標走左......

~_~''''



5 則留言:

  1. 係咪你係門口行過蕃薯都會走架?望吓都唔得?

    回覆刪除
  2. Cat:

    我可以望下, 跟住唔好望, 慢慢行過, 佢地過一陣又標走LOR...

    Naruto:

    佢真係貢既意思架. 依家2隻野, 夜晚中意走入我房, 老豆房, HEA一陣...

    回覆刪除
  3. 我反而覺得係個好開始喎!慢慢黎啦!

    回覆刪除
  4. Ty:

    其實都係!只不過我心急,咩都想快啲!

    不過呢,欲速則不達!

    xD

    回覆刪除