2012年4月27日 星期五

瞓死左!

拍照時間: 晚上9:00....

瞓多一陣, 先出動!

~_~'''


8 則留言:

  1. 唔係兩隻野一齊瞓啦?

    回覆刪除
  2. 原來'夜貓子'呢個名稱係有根據!

    回覆刪除
    回覆
    1. 完全正確,我都想佢地夜晚先瞓,唔洗玩到bi li pang lan

      刪除
    2. 我訓練到達仔而家夜晚瞓

      刪除
    3. 分享下?我家小孩有部分時間(夜晚啦當然)會係梳化休息!係要到日頭,中午先去瞓!

      刪除
  3. 成個大褔餅咁。
    可唔可以叫醒佢,唔俾佢瞓架?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我下就唔係屋企,我老豆唔會理佢,所以佢地米瞓囉!haha XD

      刪除