2012年4月25日 星期三

好貓唔欄路


好貓唔欄路, 呀喂!!!! ~_~'''

6 則留言:

  1. 咁栗子又唔係阻左好多路者,起碼出入你都應該自如呀! 哈哈!

    回覆刪除
  2. 瞓醒一開門就見到..佢又望住我..

    都係個句, 我要唔望佢慢慢行, 佢先唔會標走!

    kaka XD

    回覆刪除
  3. 你好肥咩?咁都過唔到

    回覆刪除
  4. Naruto:

    我肥架..不過重點係我經過佢時, 唔想嚇走佢, 想佢自在D...

    所以發現佢係路中間, 我都會慢慢行LOR!

    回覆刪除
  5. Cat:

    用我絕招,唔望佢慢慢行過,佢無郁呀!haha

    回覆刪除