2013年7月4日 星期四

i-CatBed


個日發現, 佢地係貓床尿尿....

~_~"""

又要整張新既...

用個APPLE袋..整張..

i-CatBed...



更新: 又係上面痾, 又掉左啦... XD


11 則留言:

  1. 有冇查找不去砂盆便便原因呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 換新床,就疴,可能唔鍾意!

      其他地方都無!佢地好乖

      刪除
    2. 可能是相反的劃界霸地頭!

      刪除
    3. 佢地閹左啦....

      平時只係廁所痾!

      刪除
  2. 你都屙埋一份,等佢無床瞓就知驚

    回覆刪除
  3. 我覺得佢地係想霸地盤,因為鍾意想據為己有,(驚貓地霸咗佢)細妹試過係衣櫃裡面薯薯Y_Y

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢地換新床先疴,無係其他地方!所以我都唔肯定係米霸地盤?!

      本身間房都係佢兩兄弟。。。架啦!

      哈哈!xD

      刪除
    2. 我都是同意 Catherine 的說法,
      不過已經拋棄掉就無法在做調查囉!

      刪除
  4. 如果唔用個APPLE袋呢??

    回覆刪除
    回覆
    1. 之前個塵袋,無疴!

      而我用過2個膠袋,就有,係米好焗,佢地唔中意?哈哈!

      我掉晒啦!^_^

      刪除