2013年7月18日 星期四

又闖禍~~~~


又闖禍啦....今次係.....

栗子

佢每次起身, 都鍾意去個茶"機" 磨下爪, 
再入去下面個位 "睇下". 





因下面我老豆放左D酒, 個時我都唔知栗子係去做咩...

琴晚 (16-7-2013), 我入屋已聞到好大陣酒味..

原來, 栗子個衰仔, 玩個酒塞, 攪到爛左....

而支酒係打橫放, 酒....未溜到一地都係...囉....


只剩番1/10...




而我對栗子既懲罰, 係夜晚唔俾佢出房..

番薯? 一齊罰....無計!!!




10 則留言:

  1. 栗子係咪偷酒飲呀?! 呵呵~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 衰仔..佢起碼攪左十幾廿次...我又冇留意.....

      死火!!!

      刪除
  2. 睇個樽似是名牌威士忌栗子識貨播!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀...老豆好心痛....廿年前?要HK$ 4XX...

      =(

      刪除
    2. 補送返一枝 Chivas Regal 25 years !

      刪除
    3. 我老豆唔飲得酒啦!佢只係儲!哈哈!xD

      刪除
  3. 栗子唔明白大人世界咁多重要野,你嬲完就放佢一馬啦。不過成廿年貴野,栗子話一世貓都無咁長命還。

    回覆刪除
    回覆
    1. 第二日佢好無野咁要我摸佢!

      激死!xD

      刪除
  4. 栗子話:反正都唔飲架啦!不如俾我玩啦!

    回覆刪除