2012年6月28日 星期四

又有新 "訂" 呢

兩位公子又有新 "訂" 呢...

我依家長開我房俾佢地自出自入, 佢地唔係我房灘抖, 都會入去轉個圈架.


番薯公子...係我書台底........




栗子大人掃左我D衫落地下, 就雙手 Q 埋灘抖 下....~_~'''

4 則留言:

  1. 總係鍾意瞓喺衫啦,毛巾啦,袋嘅上面嘅,唔知點解

    回覆刪除
    回覆
    1. Haha 怪品味!唔一定係臭衫,啱洗好都中意呢上去!

      刪除
  2. 幾識嘆!叻仔!

    遲D係你張床度瞓到反肚架啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 應該都會啦,因為佢地每日都要巡下我房架! 遲下可能霸埋!

      刪除