2012年6月13日 星期三

老豆

琴晚我老豆睥住栗子, 個時佢灘係地, 條尾搖搖下,

我: 做咩睥住栗子...?!

老豆: (停頓.....5秒)....其實.....栗子都幾乖WOR....

我: (流淚中).................. XDDDDD

開心到我呢...老豆第一次有貢既反應......真係好開心!!!!

8 則留言:

  1. 令尊喺等緊抱孫,
    暫時讚讚貓兒啫!

    回覆刪除
  2. 咁uncle有無讚過你乖呀? ^^

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 老豆講個時, 只係見到栗子,

      番薯呢埋左..

      而呢張相, 只係"答單"加入去呢篇BLOG!

      haha

      刪除
  4. 回覆
    1. 係呀!我真係私底下讚栗子呀! hhahaa

      刪除