2013年3月18日 星期一

人肉枕頭



有晚, 栗子大人挨係我手上......

^_^



8 則留言:

  1. 回覆
    1. 係架.....(除左有時整估佢地), 我真係好鍚佢地! :p

      刪除
  2. 回覆
    1. 佢唔會囉...hoho :P

      不過, 有次同佢追逐,嚇到佢FEE我! XDDD

      刪除
  3. 好Sweet呀^o^
    蕃薯會唔會架?

    回覆刪除
    回覆
    1. 番薯就會企定定俾我摸肚..

      如我係梳化, 就用頭頂我幾野, 示意要我摸佢..

      =)

      刪除
  4. 得幾耐呀?栗子要沾染您的氣味!

    回覆刪除