2013年3月14日 星期四

望咩呀...又?


依家櫃頂, 係我家公子第2個家...

栗子: 望咩呀...又? 有罐頭開呀?



10 則留言:

  1. 我家D櫃頂太高,附近無野駁腳,我家公子上唔到櫃頂,搵野駁下睇下佢上唔上先

    回覆刪除
    回覆
    1. 要有駁腳,達仔中意跳上去,我估!除非佢懶!

      而我個窗有一小台,另我有張櫈,又有貓網!所以我家公子就有路上佢地個penthouse

      刪除
  2. chiseenjai 兄, 請恕我八卦, 係咪養左貓之後唔敢裝修屋企呢?

    江湖散人

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀!短時間內唔會呀!

      因我要起碼三個月裝修!-_-#

      刪除
  3. 栗子話,無罐罐咪駛旨意我落嚟^o^

    回覆刪除
  4. 番薯在旁邊伸隻兒仔出嚟!

    回覆刪除