2012年12月13日 星期四

做咩影我?

 
 
做咩影我?
 
@_@""""
 
 

6 則留言:

  1. 因為大家都想見到你兩兄弟囉!

    但係你仲乜打栗子呀??

    回覆刪除
    回覆
    1. 番薯唔係打栗子, 佢地個時好似係LAM緊..XD

      我只不過要影相, disturb左佢地! haha

      刪除
  2. 訓練佢地做“口靚”模啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 遲多幾年先....依家我行近D, 佢地都標走...

      米止意佢地會坐定定俾我攪!

      ~_~"""

      刪除
  3. 買D吊吊揈玩具同佢地一齊玩,多D親子活動先會黐你架

    回覆刪除
    回覆
    1. 我有同佢地玩架!差唔多每晚!

      而玩具就係我整架!用泥農繩,絲帶,鈕,咩都有!遲下show 俾你睇!^_^

      刪除