2012年12月3日 星期一

慘樣

 
 
番薯整損之後帶喇叭, 極度唔開心.
 
 
 
 
唔玩唔食唔痾...
 
唉, 由佢上我床HEA下啦..
 
 
 
 
有早我米抱下我身, PET下佢LOR....
 

 
 
衰仔! ~_~"""

12 則留言:

  1. 回覆
    1. 帶左兩日+ 搽N -cream ,傷口都埋左!第三日無帶啦!

      刪除
  2. 傷口都好大好深要切底研究一吓嚕!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀!我都有查下窗花,個啲有無血漬!就係搵唔到!番薯依家好番架啦!個忽無左毛囉!( ̄▽ ̄)'"""

      刪除
  3. 真係要俾多㸃愛心呵返蕃薯,佢會唔會以為你罰佢帶喇叭,所以唔開心呀。

    回覆刪除
    回覆
    1. 有呀!我都好錫佢地!見到傷口,真心痛!又怕洗錢睇醫生! xD

      刪除
  4. 各位,多謝關心!

    番薯依家好番啦!係個忽無左毛囉!佢唔再靚仔!xD

    呢單嘢,成兩星期前發生架啦!=P

    回覆刪除