2012年5月9日 星期三

又....瞓死左...

好似呢排好多標題都係"瞓死左"...悶未?

話就上星期日(29-4-2012) 晚上, 我係梳化, 番薯就慢慢爬上我度, 我米摸下R下...咁...就瞓死左...




栗子呢貢? 佢係我附近望住, 又唔會走去我度.....

貓貓, 就係有唔同性格!

14 則留言:

  1. 回覆
    1. 係米SWEET先? 不過遲下再熱D, 我睬佢地都傻! haha XD

      刪除
    2. Sweet到爆啦,我都想有o的o野黐下我!(鬼怪例外...)

      刪除
  2. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  3. 好可愛呀,熱都嚟搵你,冬天不得了

    回覆刪除
    回覆
    1. 個次貢岩, 之後個幾日都少左上我度 kaka..因為真係熱....我一開房門, 佢地就入去, 可能有冷氣?

      刪除
    2. 阿達仔唔受冷氣,一開即走,同我好夾

      刪除
  4. 佢個樣好舒服咁呀~~~ 呵呵!

    回覆刪除
    回覆
    1. 就係個LUM樣, 好彩IPHONE係身旁! kaka XD

      刪除
  5. 好信任所以瞓到咁有安全感!

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢地一時時.....有時眼尾都唔SOU我...!

      haha

      刪除
  6. 我冧呀!栗子過埋黎,就左擁右抱喇。

    回覆刪除