2012年5月3日 星期四

原諒

上星期二 (24-4-2012), 我一個人係梳化, 栗子第一次主動跳上梳化坐係我隔離...WOW..我心情激動呀....唔係誇張...自上次打佢一獲金之後, 我成日都囉囉孿, 驚栗子嬲左我, 貢就一世... 不過, 佢呢次可以主動坐我身邊, 即係原諒我啦...係呀何? haha




咁我更係摸下佢, 抽下水....一摸, 佢就會用頭頂個物挨去我隻手架啦!




7 則留言:

  1. 好囉!佢唔驚你啦!
    你既努力有成果啦!
    keep 住呀 :)

    回覆刪除
  2. 唔驚之後就係開始嗲你架啦,嗲到你嗌煩果隻

    回覆刪除
  3. 哈~我等緊我隻貓痴我...Wu~

    回覆刪除