2014年3月10日 星期一

休養


農曆新年前

番薯大脾內側又LAM到損左...

所以要搽野+帶喇叭....

都帶左個幾月...好慘下

琴日終於除啦...

大解放...

狂 lam





8 則留言:

  1. 有無同番薯沖涼呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 無呀, 我用濕毛巾清潔, 再吹乾...

      用風筒個時, 嚇Q死佢...haha XD

      刪除
  2. 回覆
    1. 我都唔知, 我估係食物敏感...

      好耐之前食開Royal Canin , 不過轉左HILL, 因RC 係大陸做.....個次係咁啦...

      http://chiseenjai.blogspot.hk/2013/06/blog-post_20.html

      米再轉番RC, 等佢地食大個D先...不過呢....2013年底又係貢WOR, 番薯有事, 而栗子就咩事都冇...屋企又乾淨....

      所以再轉多次糧, 食 Canada-NOW grain-free 既有機糧試下...

      依家食左一包, 安然無恙......所以之後都係食呢隻有機糧.....

      便便OK.....

      都幾煩..不過, 冇計單...儘力!

      =)

      刪除
    2. 小米之前食RC正正常常,又係因為大陸同隻糧話味精喎,所以轉糧(Oven Bake),一轉就出事,軟便便,最後而家食chicken soup就OK了

      NOW...貴糧...不過最緊要佢地無事...

      刪除
    3. 係呀...諗住食多幾件RC先,,,等公子們大個D強壯D, 先再轉..

      不過就係新年又LAM到紅..所以都要轉多次.....

      轉糧都麻煩...最怕腸胃適應唔到...不過好好彩, 我家公子係唐貓, 腸胃比一般名種的都好...HAHA...

      所以食左一包NOW, 依家都OK, 便便黑左....冇貢臭..

      我都覺NOW糧幾貴...不過食左OK, 唔洗睇E生, 呢D錢都要洗..

      睇E生每次都要 $ 400, 貓貓又辛苦, 我又辛苦...長遠計, 食NOW 都係有著數!!!!

      =)

      刪除
  3. 敏感痕癢因爲吃人工製造的貓糧 , 也可能是遺傳因子, 栗子冇但番薯有。

    我已故的爱貓是跟外婆學到自小喂吃貓魚即是街市的雜魚。

    回覆刪除
    回覆
    1. 米就係,以前環境,有咩食咩!邊有咁講究?!依家又要豆腐貓砂,有機糧!

      今時唔同往日啦!-_-#

      刪除