2013年8月15日 星期四

攻城

話說我家兩位公子好鍾意我老豆床下底. 

平時我地關門, 而位公子見門一開, 就沖入去HEA下...

有早...又吼住....



你睇栗子

衰衰咁...

準備攻城.....

最後...俾我叫停啦....

當然! 

V(^_^)V

8 則留言:

  1. 下次佢攻城,一於打鑊佢!哈哈。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我老豆都慣左啦依家,會同佢講「我關門啦,焗死你架」,留一條門縫,5分鐘到啦,佢就好無野咁走出嚟!( ̄▽ ̄)。。。

      刪除
  2. 莫非令尊有床底寶?

    江湖散人

    回覆刪除
    回覆
    1. 床下底好多 lone Lone 那那,佢地中意入去小休一會!^_^

      刪除
  3. 可能入去床底,
    窿窿雫雫疴shushu
    留下印記霸地盤,
    栗子要床頭,
    番薯要床腳尾。

    回覆刪除
  4. 我就係驚佢地係入面大解小解!就麻煩!

    佢地一入去,我都阻止架!

    (-_-)"""""

    回覆刪除
  5. 佢地會唔會入厠所㗎?

    回覆刪除