2012年7月25日 星期三

不日更新

我家公子,大隻好多多多, 所以佢地都好少一齊瞓LU....

有日....




PS: 在下公事兩忙..頭都暈埋....此BLOG不日更新...儘力!!! hehe

8 則留言:

  1. 回覆
    1. 佢地係咁。我入房,番薯就喵我一野!可玩可抱!出房又另一個樣

      而栗子,就中意係梳化嗲我,走去我度,摸一樣,佢就走開!係我房又係安全感大啲!而其他地方,任何時間唔俾抱?=_='''

      刪除
  2. 冬天凍就會攬住瞓架啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係咁諗!正如我朋友所講,依家想佢呢係房都難!kaka xD

      刪除
  3. 個竇變得好細, 兩個入晒去好逼 XD
    你加油, 得閒就更新啦, 會嚟睇架~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係啦...2位好大隻呀依家..

      我會儘力更新此BLOG!!!!!

      =)

      刪除
  4. 睇個樣好似栗子大個D咁,
    蕃薯隻腳仔好搞笑!

    回覆刪除
    回覆
    1. Cat: 係呀, 栗子係"擔"定好多架, 我當佢係哥哥.

      我掃地時, 栗子會靜靜望住, 就算個掃把地拖係旁邊經過, 佢都唔驚架.

      而番薯就一早標走..! XD

      刪除