2012年4月23日 星期一

歎死

有早, 番薯坐係梳化, 我米摸下佢LOR...反肚, 我再摸, 咁就歎死左!

8 則留言:

  1. 好囉!番薯唔驚你啦^o^

    栗子呢?佢係咪都唔驚啦?

    回覆刪除
  2. Cat:

    番薯栗子好好多架啦. 佢地出廳, 都好自在. 只要我&老豆唔望佢地, 佢地都唔會走.

    不過如果要摸佢地, 都係房多. 佢地出廳就周圍貢架啦.


    Naruto:

    番薯歎慣啦依家...佢係SOFA, 都會走去我度一時時....而栗子係廳, 就一定同我有2尺遠. 如果佢係房, 我就可以摸佢, 佢跟住都係要反肚俾我摸....=)

    回覆刪除
  3. 情況好左好多喎!!! 可喜可賀!!!

    回覆刪除
  4. Ty:

    係呀....我都有回覆CAT, 我家小孩 "假以時日" 可以完全融入我家生活!haha

    回覆刪除
  5. 呵呵, 睇吓佢哋慣咗之後會唔會變惡, 反肚摸都要小心, 其實係陷阱, 會突然出手爪你或者捉住嚟咬(我屋企嗰隻就係咁)。

    回覆刪除
  6. Go:

    我都驚佢地霸道, 不過我係嚴父, 佢地都驚驚地我架. 有次打栗子都好金下, 所以佢係廳, 都離我2尺,haha..

    R 肚, 2位都中意架..不過佢地都冇出爪...我都有KEEP住剪指甲....暫時都可以! =)

    回覆刪除